Year 7: Corporate Image


Load up my Smiley spreadsheet and see if you can make a picture using the cells

You need to select a cell.

Right click and select format cell.

Click patterns and change the colour of your cell.

Now have a go with this paint companies colour scheme picker. Try and make the most horrible colour scheme you can. Why does it look horrible?

Colour schemes

Avatar

http://en.wikipedia.org/wiki/Avatar_%28virtual_reality%29

Signatures (Sig)

http://en.wikipedia.org/wiki/Signature_block

Advertisements

21 Responses to “Year 7: Corporate Image”

  1. steve j Says:

    hi!
    in i .c.t!!

  2. eleanor j Says:

    hi
    bubi

  3. Taylor.R 7D Says:

    kool lesson

  4. eleanor jewers(in ur new ict class that u had on tuesday-10th july) Says:

    do u know sum1 with da last name ‘mancey’ from east bergholt skool
    plz tell me!
    frm me!

  5. eleanor j Says:

    kl lesson btw!

  6. eleanor j Says:

    kl lesson btw!hehe

  7. ami,m 7d Says:

    u rule ur kl u

  8. ami,m 7d Says:

    hiya m8 i l.lurv u

  9. dawn,s 7d Says:

    i love u lots

  10. Tom Fitzgerald the super duper rugby player Says:

    Hi sir i think u rule i cant wait for next weeks lesson wow this site is soooo kool!!!!!!

  11. Tom Fitzgerald the super duper rugby player Says:

    woooooo i love skool YAY!!!! ICT IS WICKID!!!!!!!

  12. Vicky P 7d Says:

    I want 2 b tght which r da best games on comp.
    I like footy n me as im fab. SLAMMIN!!!!!!!!!!!!!
    I like shoppin n hip hop n r&b.
    I also like da cinema.

  13. eleanor j Says:

    hiya u r a wckd teacher nd i hope u r 8d’s form tutor nxt yr-that wil b us!
    yes nd btw eat da eggs
    i like art nd animals!lol

    i h8 buyrites
    🙂 😀 🙂

    i hope u appreciate this bcoz i took ages writing it!

    ya LIVERPOOL ROK
    nd i can trampoline lol

  14. Tom Fitzgerald the super duper rugby player Says:

    YEAH WOT EVER I FINK THAT THIS SITE ROCKS !!! ROCK ON DUDES!!!

  15. laura ,m 7d Says:

    hiya!
    😀
    gr8 syt!
    bi!
    kk

  16. eleanor Says:

    bubi u jsrt told us 2 log off so bi

  17. tom fitzgerald Says:

    hi sir i is @ home and i was c -ing what else had been written!!
    cul8er !!!!!

  18. tom fitzgerald Says:

    COME ON PEOPLE COME AND TALK 2ME

  19. Anonymous Says:

    cum on wher tom?
    msn?

  20. steve j Says:

    lol tom

  21. steve j Says:

    yet agAIN i find me self sayin this again lol
    lol tom

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s